Як отримати максимальний ефект від розміщення зовнішньої реклами?

Розміщення зовнішньої реклами повинно здійснюватися там, де її побачить велика кількість людей. Так вдається охопити найширшу аудиторію.

Реклама зовнішня повинно здійснюватися там, де її побачить велика кількість людей. Так вдається охопити найширшу аудиторію. Для розміщення рекламних щитів можуть використовуватися електричні опори, фасади будівель, найбільш вдалими локаціями будуть перехрестя з активним рухом або багатолюдні площі. Слід звернути увагу, що перед тим, як розмістити своє оголошення, необхідно отримати відповідний дозвіл. У нашому агентстві ви отримаєте якісну рекламу з вдалим розміщенням, а також вирішити всі реєстраційні питання.

У великих містах нас оточує велика кількість зовнішньої реклами. Щити з оголошеннями зустрічаються на кожному кроці. Сприйняття такої реклами не можна уникнути. Телевізор під час рекламної паузи можна перемкнути, можна відключити рекламу в інтернет-браузері або перегорнути сторінки газети з рекламою. Але від реклами на вулиці нікуди не дітися. Її результативність найвища.

Але щоб отримати максимальний позитивний ефект від розміщення зовнішньої реклами, її гідності потрібно правильно використовувати. Адресується вона перехожим, водіям і пасажирам, але кожен з них сприймає рекламу по-різному. Тому існують цілі наукові теорії, що враховують нюанси сприйняття інформації, і грамотні маркетологи обов'язково їх враховують. Досвідчені фахівці допоможуть зробити таку рекламу, яку неможливо не помітити.

Важливо розуміти, що є всього лише кілька секунд, протягом яких рекламний щит знаходиться в полі зору людини. Тому реклама повинна бути виконана таким чином, щоб миттєво впливати на споживача і залишитися в його пам'яті на тривалий час. Щоб досягти такого ефекту, щит повинен містити тільки найнеобхідніше. Не варто захаращувати рекламу великими обсягами тексту і графіки. Лаконічність - ось, що відрізняє успішну "наружку".

В професійних рекламних агентствах рекомендують дотримуватися таких правил: - Графіка повинна бути яскравою і концептуальної.
- Напис потрібно робити короткою і легко читається. Вона повинна бути безпосередньо пов'язана з рекламованим об'єктом.
- Для фону потрібно використовувати світлий (найкраще білий) колір.
- Текст повинен контрастувати з тлом. Краще використовувати рубаний шрифт з великими проміжками між словами.

Також професійні рекламщики використовують і інші хитрощі. Розміщення зовнішньої реклами відповідно до перерахованих правилами істотно підвищує її результативність і допомагає максимально впливати на цільову аудиторію.