
Секрети оформлення реклами на бігбордах
Зрозуміло, неможливо стверджувати, що для розробки зовнішньої реклами на бігбордах необхідний типовий шаблон.
Зрозуміло, неможливо стверджувати, що для розробки зовнішньої реклами на бігбордах необхідний типовий шаблон. Професійні рекламісти завжди намагаються просувати унікальні та креативні ідеї. Важливо лише дотримуватися базових дизайнерських вимог.
Наприклад, досвідчені маркетологи прекрасно інформовані про правило «трьох секунд», яке можна застосувати до рекламних щитів білбордів. Суть правила в тому, що на знайомство з бігбордом у всіх проїжджаючих або проходять повз йде не більше трьох секунд. Більш того, вміст щита потенційні клієнти вивчають за допомогою бокового зору (в більшості випадків), а не за допомогою прямого зорового контакту. Звідси кмітливі маркетологи зробили висновок: щит викликає інтерес у споживачів лише протягом трьох коротких секунд. Якщо цього часу вистачило, щоб реклама «зачепила» і запам'яталася, то гроші і час, відведені для розробки оформлення бігборда, були задіяні з розумом.
Як реклама на бігбордах може «зачепити»?
Щоб білборд запам'ятався і викликав бажання замовити пропоновану продукцію, потрібно відмовитися від перевантаженого і «незрозумілого тексту», а також забути про занадто складною графіку. В даному випадку глубокомисленность може лише нашкодити. Людина влаштована так, що подібний прийом не викличе бажання вивчати такий бігборд. Щит повинен бути яскравим, а реклама змістовної і короткою.
На дизайн рекламного щита впливає специфіка розташування і пора року. Наприклад, зимовий пейзаж прекрасно пожвавить насичений і яскравий щит, який відразу буде привертати увагу потенційних споживачів.
Одним з важливих чинників сприйняття реклами є відстань. Більшість бігбордів відмінно сприймаються на значній дистанції. Правда при такій умові, для сприйняття знадобляться контрастні відтінки і великий шрифт.
Якщо ви хочете замовити дійсно ефективну рекламу на бігбордах, то довіртеся професіоналам агентства «Медіа Форос».