Сітілайт: конструктивні особливості та функціональність

Серед що світяться коробів сітілайт вважається найбільш затребуваним видом зовнішньої реклами

Серед світяться коробів сітілайт вважається найбільш затребуваним видом зовнішньої реклами. Ці конструкції ми зустрічаємо на вулицях повсюдно. У просуванні товарів і послуг сітілайти надзвичайно ефективні, оскільки встановлюються в жвавих міських районах. Не менш популярні і інші локації - кінотеатри, торгові центри, точки масового скупчення людей. Вночі лайтбокси підсвічуються - цей прийом дозволяє блискавично привернути увагу цільової аудиторії.

Ситилайт - різновид зовнішньої реклами

Конструкція являє собою вертикально встановлену коробку, яка містить відомості рекламного характеру. Стандартний розмір споруди - 1,8 на 1,2 метра. Варто об'єкт на опорних ногах, а його висота досягає 60 сантиметрів. Анодований трубчастий каркас служить основою для лицьових сторін, які виготовляються з оргскла або акрилу. Щоб захистити вміст конструкції, розробники застосовують антивандальні панелі. Міцність цих панелей обумовлена ​​вибором матеріалу - як правило, це литий полікарбонат.

В залежності від конструкційних особливостей виділяють кілька груп сітілайтів: - односторонні;
- двосторонні;
- роллерниє.

Існують і обертові основи, обладнані трьома і більше площинами. Двосторонні короба монтуються на відкритих локаціях і забезпечують читаність обох розворотів. Односторонній тип кріпиться на вертикальній поверхні. Деякі замовники вважають за краще індивідуальний формат і приносять виробникам власні макети з незвичайними параметрами.

Як це працює

Постер вкладається в робочу поверхню короба, в якій можна розміщувати і іншу інформацію - відомості про бренди, товари і послуги, покажчики, афіші. Підсвічування працює завдяки вбудованим люмінесцентним лампам. Оголошення наносяться на напівпрозору папір.

В роллерних конструкціях площа світіння збільшена. На одній площині можна розташовувати мінімум два оголошення, а постійну ротацію забезпечують хитромудрі механізми. Важливо розуміти, що інформація розташовується на рівні очей людини, так що потенційний клієнт може підійти до об'єкту і уважно вивчити текст. Цільова аудиторія - водії і пішоходи. Жваві місця дозволяють досягти високого рівня конверсії, але ми рекомендуємо використовувати сітілайти в рамках повномасштабної рекламної кампанії.